Lovely Cuppies for the loved one. "kingNqueen Cup Cakes" is very special coz comewith additional of extra ingredients call ~LOVE~

Sunday, June 7, 2009

**Cup Cakes for makan-makan**


Cup Cakes nih for my F.I.L...
School holiday...dan my nephew & niece balik alor setar oso..so i bake this cuppies for them!!!
the sponge bob one..of course la for t boys..tapi lain lak jd nya...Shane really love cup cakes n t flowers one his favour!!! hahahhahaaa...toi la kata u id...errrmmmmmmm.....
last 3 cups left yang ada strawberry tu...tapi...strawberry dah ilang...My bro-in- law; Sean sebok ckp..ehhh..umh tok mama ada tikus la...Wifey nya lak keep asking...mana u nampak tikus tu??? hahahahaa...pastu sean jawab la...tu strawberry atas cup cakes tu dah ilang!
Siapa lagik kalau tak my son!!! he's strawberry lover but daddynya mmg sekat abes la dia mkn strawberry nih..coz my son alah sikit ngan a few types of fruits...takut demam lak nanti...
Enjoy tgk t kids mkn tat cuppies...next time auntie wat lagik ek...

No comments:

Post a Comment